Facebook pidas Aqva massaažireklaami liiga seksuaalseks

Virumaa Teataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Facebook pidas Aqva massaažireklaami liiga seksuaalseks.
Facebook pidas Aqva massaažireklaami liiga seksuaalseks. Foto: Aqva

Turismimessi Tourest tarbeks kujundatud Aqva spaa reklaam ei läbinud sotsiaalmeedia erootikafiltrit – spaa juhi Roman Kusma sõnul tuli neile üllatusena, et massaažilaual lebavat naist, kelle selga katab banaanileht, peeti liialt seksuaalseks.

“Ma ei teagi, mida sellest arvata. Varem pole seesugust olukorda olnud,” nentis Kusma selle peale, kui pärast reklaami ülesseadmist saabus suhtlusportaali Facebook administratsioonilt teade, et reklaam ei vasta portaali reklaamipoliitikale, kuna sisaldab liialt palju paljast ihu.

“Soovitame kasutada sisu, mis keskenduks teie toote või teenuse reklaamimisele mitteseksuaalsel moel,” kõlas administraatori lakooniline soovitus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles