Tavanditeenuse tellijatele on palju asjaomaseid üksikasju teadmata

Aivar Ojaperv
, ajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna krematooriumis on kasutusel ka rendikirstud, kuid teenuse tellija peab sellisest teenusest üheselt aru saama.
Tallinna krematooriumis on kasutusel ka rendikirstud, kuid teenuse tellija peab sellisest teenusest üheselt aru saama. Foto: Sander Ilvest / Postimees

Matusebürooga asjaajamist ei taha soovida kellelegi, aga paratamatult tuleb meil mõnikord tegeleda ka sellega – surm on igapäevaelu üks osa.

Matusekorraldus on äri nagu iga teisegi teenuse osutamine. Kuigi ka selles valdkonnas valitseb konkurents, on teenuse osutaja eelistatumas olukorras kui selle tellija. See äri ei lõpe iial otsa, sest elupäevad on meil kõigil loetud.

Sageli puudub teenuse tellijal varasem kogemus, ja kuna ta on nagunii šokis, ei oska ta adekvaatselt hinnata teenuse kvaliteeti. Väga tihti mängib olulist rolli ajategur. Matused on sündmus, mille puhul inimene igat senti ei loe, ja sellist olukorda ollakse varmad ära kasutama.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles