Ärge laske end imetoodetega pügada

Kristina Tammaru
, EL tarbijanõustamiskeskuse juhataja, tarbijakaitseamet
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kristina Tammaru.
Kristina Tammaru. Foto: Internet

Tarbijakaitseametile laekub iga päev pöördumisi seoses internetikeskkonnas pakutavate imetoodetega. Üheks hitiks tundub olevat Hallu Forte korrigeeriv seade, mis väidetavalt on loodud parimate ortopeedide poolt ning parandab jala deformeerumise (hallux’i) ilma igasuguste valulike operatsioonideta.

Lisaks lubatud imelisele paranemisele iseloomustab imetoodete müügipakkumisi ka võimalus toote sobimatuse või paranemismärkide mitteilmnemise korral kogu makstud raha tagasi saada. Paraku esitavad tarbijad kaebusi, mille peamiseks sisuks on, et lubatud efekt puudub ja toote tagastamine ning raha tagasisaamine on raskendatud.

Eelkõige panebki tarbijakaitseamet tarbijaile südamele, et toodete tellimine veebisaitidelt, kus kaupleja ei esita andmeid, mis võimaldaks tuvastada isikut, ärinime, asukoha aadressi ja muid kontaktandmeid, ei ole seadusekohane.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles