Kui lillepoodnik võidab südame, on klient truu

Katrin Uuspõld
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Väikesed lillepoed püüavad pakkuda seda, mida suured ketid ei suuda: isiklikku lähenemist, erisoovide täitmist, nõuandeid ja isikupära.
Väikesed lillepoed püüavad pakkuda seda, mida suured ketid ei suuda: isiklikku lähenemist, erisoovide täitmist, nõuandeid ja isikupära. Foto: Marianne Loorents

Suurtest ketipoodidest saab osta potililli, aga kui vaja pruudikimpu, matusepärga või ilusat lõikelille pidupäevaks, tuleb minna lillepoodi – selleks on Rakveres rohkesti võimalusi. See tähendab ka konkurentsi. Samas on igal lilleäril oma püsikliendid ning on hulk potentsiaalseid kundesid, kelle jaoks on määrav kaupluse asukoht.

14 aastat Laada tänaval tegutsenud Daalia lilleäri kolis tänavu suvel Keskväljaku äärde. Kaupluse omaniku Kristina Spiegeli sõnul oli põhjuseks soov saada väiksem pind – suure müügiala korrashoiuga oli müüjal ohtrasti tööd. “Valiku üritame hoida sama suure kui varem ning püüame võtta müüki rohkem dekoratiivseid asju, mida suurtes kettides ei ole,” märkis Spiegel.

Enamiku kaubast soetab ta Hollandi internetioksjonitelt. “Selle juures on oluline, et pole vaheladusid ning kaup jõuab otse kohale. Hollandis on farmid, mis on spetsialiseerunud ühele konkreetsele lillele, ja Hollandis peetakse Ecuadoris, Keenias ja Brasiilias kasvatatud rooside oksjoneid,” selgitas Kristina Spiegel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles