Vahva jõulutraditsioon! Aqva trumpas uue jõulukaardiga möödunud aasta võlumuinasjutu üle

Kristel Kaljuvee
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selle aasta jõulukaart.
Selle aasta jõulukaart. Foto: AQVA Hotel & Spa

Rakvere Aqva spaa üllatab juba kolmandat aastat järjest vahva ebatraditsioonilise jõulukaardiga. Sel aastal on teemaks “Palju põnevam jõululugu” ja Aqva töötajad kehastuvad kõigile ammu tuntud tegelasteks jõuluajal telekas jooksvates filmides.

“Lihtsalt päkapikud ja lumememmed ei tulnud kõne alla,” rääkis Aqva turundusjuht ja joogatreener Pamela Maran. “Ühel hetkel turgatas idee, et jõulud on paraku muutunud ka väga telekakeskseks ning miks mitte siduda uus kaart filmitegelastega. Mõtlesime seejärel, millised on need ära käiatud ja tüdimuseni näidatud pühadefilmid. Kohe tulid meelde “Üksinda kodus”, “Visa hing”, “Bad Santa”, “Elf”, 1. jaanuari hitt “Titanic”, “101 dalmaatsia koera”.”

Sealt tekkisid ideed. “Haldusjuht Kaja Licht on välimuselt sarnane Glenn Close’iga “101 dalmaatsia koerast”, peakokk Andres Lill meenutab Bruce Willist “Visast hingest”,” rääkis Maran. “Kuna mul joogaõpetajana lendas jalg kõige kõrgemale, nagu ka mister Beanil puhkusefilmi plakatil, siis mister Beani roll veeretati sujuvalt mulle. Sellest kõigest kokku tekkiski idee, et kui pühadeaegne filmimaraton ära tüütab, siis võiks Aqvasse lõõgastama tulla.”

Tegemist on Aqva meeskonna kolmanda jõulukaardiga. Mõte sai alguse 2014. aastal, kui Aqva juhid kehastusid igasugu tegelasteks. “Kuna tol aastal oli tegevjuht Roman Kusma Grinchina nii tore, otsustasime, et järgmisel aastal teeme kogu jõulukaardi Grinchi võtmes,” meenutas Maran. “Kõik juhid said Grinchi loo tegelasteks ehk Kesseküla elanikeks. Roman oli siis taas jõuluröövel Grinch. Seostasime selle ka meie kinkekaardi reklaamiga. Toona oli sõnumiks, et me hoiame spaamuinasjuttu ehk iga juht hoolitseb selle eest, et meie külastajate lõõgastus spaas oleks tõeline muinasjutt, hoolimata sellest, et kuskil on Grinch c– seda võib võtta kui tööstressi, rutiini, murede metafoori.”

Ettevõtmine on Marani sõnul väga vahva tervitus ja reklaam, ent ka hea võimalus meeskonnatunde loomiseks – grimm, fotosessioon, kostümeerimine, kaasa mõtlemine liidab inimesi. “Meie suureks rõõmuks on need kaardid väga ka teistele meeldinud ja tänavu kõlas juba mitmel pool küsimus, mis me seekord teeme, kui meil polnud ideed veel olemaski,” ütles Maran. “Vastukaja on olnud väga soe.”

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles