Kummuli käinud õllelaadungi juht ilmus Tartus politseijaoskonda (1)

Toomas Herm
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Liiklusõnnestus Rakveres Rägavere tee ringristmikul.
Liiklusõnnestus Rakveres Rägavere tee ringristmikul. Foto: Toomas Herm

Eile lõunal Rakvere ümbersõidul Rägavere ringristmikul külili käinud reka 51-aastane juht oli veel täna ennelõunaks leidmata, kuid lõuna ajal ilmus ta Tartu politseijaoskonda.

Ida prefektuuri pressiesindaja Leana Loide ütles, et mees vestleb Tartu politseinikega. Tema veoauto sõidukiirus enne Rägavere ringristmikku oli läbisõidumõõdiku järgi kuni 80 kilomeetrit tunnis.

Kui sohver oli veel kadunud, võttis politsei logistikafirmaga ühendust. Sealt anti juhi kontaktandmed. Paraku aga korravalvuritel juhiga rääkida ei õnnestunud.

Veoauto kuulub osaühingule Andarauto. Äriühingu juhatuse liige Silver Reiljan ütles, et politseile anti sohvri mobiiltelefoni number, kuid telefon oli mehel jäänud avarii teinud autosse. Reiljani sõnul pole ka ettevõttel õnnestunud autojuhiga ühendust võtta. Siin loodetakse politsei peale. “Las politsei teeb oma tööd,” ütles Reiljan.

Osaühingu juhatuse liige avariiga tekitatud kahjusummat veel öelda ei osanud. “Koorem on meil hoovi peal, tuleb üle vaadata,” sõnas ta.

“Teavitasime juhtunust ka Tartu politseijaoskonda, kes meile isiku leidmiseks kaasabi osutab,” sõnas Rakvere politseijaoskonna ennetus- ja menetlustalituse juht Joel Alla. “Juhtumid, kus sõidukijuht sündmuskohalt lahkub, ei ole just tavapärased,” jätkas ta. “Õnnetuspaigalt lahkumist võib põhjendada šoki, teadmatuse või hirmuga. Samas tuleb ette ka juhtumeid, kus sündmuskohalt lahkutakse selleks, et varjata varem toime pandud süütegu, näiteks juhtimisõiguseta sõitu või joobes juhtimist. Kuna antud õnnetusega tekitati suur varaline kahju veose transpordi eest vastutavale firmale, võib juhi käitumist põhjendada hirmuga. Samas saame õnnetuse ja juhi käitumise kindlatest põhjustest rääkida alles siis, kui oleme veokijuhiga vestelnud.”

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles