Repliik: keegi kuuleb kõike

Merly Raudla
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Merly Raudla.
Merly Raudla. Foto: Meeli Küttim

Sellega ollakse nutiajastul juba harjunud, et kui internetiavarustest mõnd teenust või toodet otsid, hakkab sulle kui imeväel uksest ja aknast samateemalisi reklaame tulema.

Kui oled korra juba mõnd huvipakkuvat reklaami klikanud, hakkavad need sind igal veebilehel jälitama. Kui vajutad korra ilusatele trenniretuusidele, ei jõua pärast neid trimmis tagumente üles lugeda, mis nii sotsiaalmeedias kui ka uudisteportaalides jooksevad. Klõpsad kihvtile seljakotile, pakub internet kõikvõimalikke rihmadega märsse.

Nutitelefonide võidukäiguga on saladuslik veebimaailm niivõrd arenenud, et enam ei ole vaja midagi kuskile trükkidagi. Piisab, kui telefonikõne ajal mainib isa mõnd autojuppi – ja juba leiab Instagram, et on igati sobilik autode katalüsaatorite kokkuostjat reklaamida. Telefonil on kõlar ju kogu aeg vaba. Ta kuuleb ka siis, kui parasjagu kõnet pooleli ei ole.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles