Metsamoor aitab joogitootjal Läti viinaga võidelda

Andres Pulver
, uudistetoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pilt on illustreeriv.
Pilt on illustreeriv. Foto: Meelis Meilbaum

Alkohoolsete jookide tootja Koch on paari aastaga, mil Näpil tegutsetud, turul kõvasti kanda kinnitanud ja ettevõtte ambitsioonid on suured.

Koch OÜ juhatuse liikme Ivar Grossevi sõnul investeerib ettevõte tänavu 600 000 eurot eelkõige uusima tehnoloogia kasutusele võtmisse, tootearendusse ning pakendite tänapäevastamisse. Ettevõttel on ambitsioonikas plaan saavutada investeeringute toel eestimaise kange alkoholi tootjana koduturul 30protsendiline osa. Umbes 0,6 miljonit eurot investeeris Koch ettevõtte arengusse mullugi.

“Selleks et konkurentsis püsida, ei ole vaja mitte ainult stabiilselt kõrget kvaliteeti, vaid ka aktiivset tootearendust nii uudsete maitsete kui pakendite väljatöötamiseks,” rääkis Grossev. “Tõsiasi on see, et nii tarbijaid kui ka jaekettide ostujuhte on iga päevaga üha raskem üllatada, sest me ei konkureeri oma uudistoodetega mitte ainult kodumaiste tootjatega, vaid võrdselt rahvusvaheliste suurte kaubamärkidega, ja suuremahulised investeeringud tootearendusse on vältimatud.”

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles