Koch panustab uutele toodetele, naturaalsele maitsele ja ekspordile

Kristi Ehrlich
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tooteid, mis väikese Näpi tehase tootmisliinilt tulevad, on võrdlemisi palju ja omanäolisi.
Tooteid, mis väikese Näpi tehase tootmisliinilt tulevad, on võrdlemisi palju ja omanäolisi. Foto: Meelis Meilbaum

Koch OÜ Näpil asuva väikese tootmistehase liinilt on tulnud järjest uusi tooteid, neist unikaalseim Metsamoori Eliksiir. Ettevõtte järgmise aasta märksõna on eksport.

Koch OÜ juhatuse liige Ivar Grossev märkis, et odavat viina ja suures koguses suudab toota iga tehas, unikaalsust ja ainulaadsust pakkuda paraku mitte. Näpi väike tehas võimaldab paindlikkust, mis omakorda loob soodsad tingimused eriliste ja omapärase disainiga toodete turule toomiseks.

“Oleme väikesed, meil on võimalus ja vajadus teha teistmoodi, et eristuda,” sõnas juhatuse liige.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles