Tellijale
Kogenud ettevõtjad osalevad vaid valitud messidel
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kas ettevõte peaks oma toodangu tutvustamiseks osalema igal juhul festivalidel, messidel ja teistel nendega sarnastel suurüritustel või piisaks meediareklaamist ja kohalikust laadast? Nii üks kui ka teine variant on kulukas ja ajamahukas ning halval juhul ei saada tagasi midagi.
Esimene koht, kust vähemalt algajal ettevõtjal tasub nõu ja abi küsida, on SA Lääne-Viru Ettevõtlus- ja Arenduskeskus (LVEAK). “Kindlasti soovitame ettevõtetel kasutada messitoetuste võimalusi,” pakkus LVEAK-i ettevõtluse arendamise programmi juht Merle Vallner.